کریمی قدوسی گفت: چه فرقی بین مهدی هاشمی و دیگران است و کسی که متهم است چه حقی برای حضور او در مراسمات و برنامه ها تعریف شده است و چرا این افراد در پشت صحنه وارد مدیریت انتصابات دولت و مسائل مختلف می شوند. یکی از سوالات بنده که یکی دو هفته دیگر به صحن مجلس می آید همین انتصاباتی است به پشتوانه و تاکید اینها در سیستم دولت در حال انجام شدن است که بنده وزیر را خواستم و قانع نشدم.



ادامه مطلب...
ارسال توسط نفر

روزنامه آرمان در یادداشتی پر از شور و هیجان و با چاشنی تملق‌گویی، خبر تولد فرزند یکی از نوادگان امام(ره) را به عنوان یک رویداد بزرگ منعکس کرد. خط به خط این یادداشت بازگشت نوعی اشرافی‌گری و الیگارشی جدید را القا می‌کند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط نفر

بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در بیانیه خود پیرامون حضور هیئت 3نفره وزارت علوم در این دانشگاه اعلام کرد: نتیجه حضور هیئت 3 نفره در دانشگاه‌ها تغییر روسای دانشگاه‌ها آن‌هم با ایجاد محیطی پر تنش بوده است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط نفر

دولت راستگویان باید با دقت هرچه بیشتر پای در مسیر فعالیتهای داخلی و روابط خارجی گذاشته و مراقب باشد تا این "افراد و رسانه های ولایتمدارتر از ولی فقیه" را به این نتیجه نرساند که "سقوط دولت ضروری است". هرچند که البته دولت راستگویان نشان داده است که توانایی خوبی در تعامل با گروههای مختلف از اصلاح طلب افراطی تا اصولگرای دوآتشه دارد اما...



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 27 آذر 1392برچسب:دولت يازدهم,حسن روحانمي,سقوط,انتقاد,
ارسال توسط نفر

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: شورای عالی فضای مجازی به عنوان مادر باید بر نرم‌افزار‌های جدید تلفن همراه مانند " ویچت و تانگو" نظارت کند و برخور‌های لازم توسط دستگاه اجرایی صورت گیرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 14 آذر 1392برچسب: تانگو,وی چت,فضای مجازی,
ارسال توسط نفر

اگرچه نگارنده فاقد دکترای حقوق آن هم از دانشگاه گلاسکو است( البته سرهنگ نیز نبوده و معتقد به برخورد چکشی نیز نیست!) ولیکن در ترم اول دوره کارشناسی و در درس 2 واحدی مقدمه علم حقوق آموخته ام که اولین مبنا در این علم، پایبندی به لوازم آزادی بیان و طبیعتا دادن این اختیار به مردم باشد که خود سره را از ناسره تشخیص دهند نه اینکه به جای مناظره، به سبک دادگاه های قرون وسطی، محاکمه یک طرفه و بدون حق دفاع را خواستار شوم!



ادامه مطلب...
ارسال توسط نفر

اين سالخورده كه گفته مي شود به دليل مشكل عاطفي كه در ايام جواني براي او رخ داده از مردم و اجتماع گريزان و گوشه عزلت و انزوا برگزيده ساليان سال است كه در زير مكاني مسقف ماوا ندارد و در گرما و سرما در هواي آزاد به سر مي برد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 14 آذر 1392برچسب:عمو حاجی,غارنشین,عجایب,
ارسال توسط نفر
آن چه رییس جمهور محترم در نامه به رهبری مرقوم داشته‌اند فاصله زیادی با واقعیات توافقنامه دارد. در این بین آن چه بیش از همه تأسف‌بارتر است انتشار ترجمه‌ای تحریف شده از متن انگلیسی توافقنامه توسط وزارت خارجه است که در آن حداقل چهار بند توافقنامه کاملاً حذف شده و در یک بند نیز تحریف مهمی صورت گرفته است.
نکات پرس/ میثم ظهوریان: تناقضات موجود در اظهارات طرف ایرانی و غربی در مورد توافق ژنو سؤالات و ابهامات زیادی را برای بسیاری از هموطنانمان ایجاد کرده است که در جو تبلیغاتی موجود کمتر امکان پرداختن منصفانه به آن فراهم بوده است. در این متن سعی خواهد شد مبتنی بر متن توافقنامه، اظهارات طرف ایرانی و بیانیه 5+1 و تطبیق این اسناد با یکدیگر واقعیت توافقنامه ژنو تبیین شود.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط نفر
روایت آنچه در پاستور اتفاق افتاد؛ حاکی از یک اتفاق بی‌سابقه است. گویا موبایل‌های هر 3 مجری از حوالی ظهر تا پس از برگزاری گفت‌وگو، از آنان گرفته شده بود ضمن اینکه ، برخی درخواست‌های آنان برای برقراری ارتباط نیز با مخالفت مواجه شده است. همین موضوع باعث انتقاد یکی از این مجریان شد.

به گزارش نکات پرس به نقل از وطن امروز، گفت‌وگوی تلویزیونی حسن روحانی، رئیس‌جمهور برای ارائه گزارش 100 روزه از عملکرد دولت یازدهم که عملا به ارائه آمار و ارقامی درباره دولت گذشته تبدیل شد، انتقادهای وسیعی را در جامعه ایجاد کرد. این انتقادات بیشتر در 2 حوزه صورت گرفت. بخش نخست مربوط به رفتار رئیس‌جمهور بود که منتقدان پر شمار اظهارات او معتقد بودند رئیس‌جمهور به جای ارائه گزارشی از عملکرد 100 روزه عمل به وعده خود در قبال تحول اقتصادی در این مدت، تنها به تخریب دولت گذشته پرداخت. برخی دیگر از منتقدان نیز خواستار دوری رئیس‌جمهور از حاشیه و پرداختن به موضوع معیشت مردم شدند. حتی برخی نیز زبان به مطایبه گشودند و توزیع شیر رایگان میان دانش‌آموزان را مهم‌ترین اقدام دولت در 100 روز گذشته دانستند. اما یک انتقاد وسیع در حوزه اجتماعی نیز نسبت به صدا و سیما ایجاد شد. رفتار مجریان صدا و سیما در آن برنامه باعث یک واکنش اجتماعی شد. برخی مجریان هیچ ابایی از گفتن عبارات مبالغه‌آمیز درباره رئیس‌جمهور نداشتند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 13 آذر 1392برچسب:گزارش 100 روزه,عملکرد 100 روزه,روحانی,
ارسال توسط نفر

به گزارش نکات پرس گزارش ۱۰۰ روزه رئیـس جمـهور درحالی با سـیاه نمایی افراطی  درباره عملکرد دولت دهــم بر روی آنتن رفت کـه مردم رابهت زده و حیـران از سخنان رئیس جمهــور مدعی اعـتدال وا داشت.

وبگاه جـوان انـقلابی نوشت: راستی اقای روحــانی! حاضر هستید تمام آمار و ارقامتـان را در صـدا و سـیما و در جلوی دیدگان ملت ایران با محمود احمـدی نژاد مطرح کنــید؟
این سیاه نمایی یک جانبه شـما ما را به یـاد مناظره میرحسین موسـوی با محمود احــمدی نژاد در ۱۳ خــرداد ۸۸ انداخـت ؛ آنجا که میرحـسین به نمایندگی از تمام منـتـقدان داخلی و خارجی دولـت نهم در جلــوی رئیس جمهـور ایـستاد و تمام قد او و عملکردش را زیر سوال برد  ولی مردم دیدنـد کـه …
راستی اقای روحانی! امسال گفتید که مقصـر همه مشگلات ، دولت قبلی بود. سال آینده چه میخواهید بگویید؟ بازهم دولـت احمـدی نژاد مقـصر است؟ آیا مردم حق دارند که باور نکــنند؟
 



تاریخ: جمعه 8 آذر 1392برچسب: روحـانی,مناظـره,احمـدی نژاد,,
ارسال توسط نفر
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی