معاون اول رییس‌جمهور با انداختن توپ به زمین رئیس مرکز آمار و سانسور مطالب مطرح شده از سوی روحانی در برنامه تلویزیونی، نشان داد که دولت تمایلی به انجام مناظره ندارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط نفر

حسین شریعتمداری در همایش "دانشگاه سدی در برابر فتنه" با حواشی مختلف همراه بود.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 دی 1392برچسب:شریعتمداری,عکس,دانشگاه تهران,همایش,
ارسال توسط نفر
چه کسی مسئول مسامحه و سهل انگاری مصلحت آمیز در برابر موضع زهرآگین انتقادها و نارضایتیهایی است که دستهای مرموز به انگیزه تفرقه افکنی بین حضرتعالی و رهبری انقلاب و نظام به سوی بیت و دفتر شما هدایت می کردند؟ و مگر همین امواج فزاینده نارضایتی ها نبود که از طرق گوناگون و به الطاف الحیل توسط اخوی و دیگران به حضرتعالی منتقل می شد؟


ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 29 آذر 1392برچسب:منتظری,سید مهدی هاشمی,منافقین,فتنه,
ارسال توسط نفر
چیزی که باید اول رخ دهد این است که ایران باید به همه تدابیر وعده داده شده براساس توافقنامه، عمل کند و سپس آژانس بین المللی انرژی اتمی باید راستی آزمایی و تائید کند که آیا ایران به همه ی وعده هایی که داده بود عمل کرد و در این مقطع است که ما می توانیم تعداد محدودی از تحریم ها را تخفیف دهیم.


ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 29 آذر 1392برچسب: اشتون,تحریم های جدید,مذاکرات ژنو,
ارسال توسط نفر
این سخنان سخنگوی دولت یازدهم در شرایطی مطرح شده است که طی 5 ماه گذشته، شیخ حسن روحانی به جز همان موردی که نوبخت به آن اشاره کرده، در داخل کشور از تهران بیرون نرفته است


ادامه مطلب...
ارسال توسط نفر
حضرت آیت الله دکتر مفتح در ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۵۸ در حیاط خلوت دانشکده الهیات دانشگاه تهران با شلیک چند گلوله از سوی کمال یاسینی یکی از اعضای گروهک فرقان بشدت زخمی شد و معالجات در بیمارستان اثری نبخشید. ایشان حدود ساعت ۲ بعد از ظهر همان روز به شهادت رسید.


ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 29 آذر 1392برچسب: جماران,شهید مفتح,ترور,
ارسال توسط نفر
کواکبیان: همین که آمریکا 6 ماه ایران را تحریم جدید نمی‌کند، کافیست!/ نوبری: انفعال، طمع دشمن را زیاد می‌کند؛ این مساله جشن دارد!/ توافق ژنو برد و برد 5+! بود


ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 29 آذر 1392برچسب:ژنو,
ارسال توسط نفر
دولت حجت الاسلام روحانی در بودجه سال ۹۳ میزان وابستگی به فروش نفت را به شدت افزایش داده و انتشار هر خبری در مورد پرونده کرسنت (که ممکن است به زیان ۳۰ میلیارد دلاری ایران منتهی شود) و انعکاس مطالب منابع خارجی در مورد توافقنامه ژنو را ممنوع کرده است.


ادامه مطلب...
ارسال توسط نفر

منابع خبری از شلیک ۳ فروند موشک «گراد» به سوی کربلای معلی در شب گذشته و هدف قرار دادن زائران شیعه خبر دادند.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 27 آذر 1392برچسب:شلیک موشک,کربلا,تروریست ها,وهابیت,
ارسال توسط نفر

نماینده مردم مشهد با بیان اینکه حجاریان نگران ناهماهنگی بین قوه مجریه و مقننه است در حالیکه قانون اساسی، اختیار انحلال دولت جهت برگزاری مجدد انتخابات را به مجلس داده است، گفت: مردم از ما نمایندگان به دلیل سکوت در قبال حضور فتنه‌گران، مجرمان و افراد مسئله‌دار در دولت، ناراحت هستند و حق دارند دوره بعد به ما رأی ندهند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط نفر
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی